poniedziałek, 30 lipca 2012

Oto ja Fela

Witam wszystkich miłośników psów i nie tylko.Postanowiłam z moją panią stworzyć blog.I tym samym umilić Wam życie:) oraz pokazać światu ze wcale bulterier nie taki straszny jak go malują.
Będziemy się dzielić z Wami przeżyciami ze spacerów,wyjazdami,zakupami wszystkim tym co się dzieje w naszym życiu.
Jestem 5 miesięczną suczką rasy Bulterier.Wołają na mnie Fela(dla przyjaciół),ale moje imię to Felicity Quantas,chociaż moja pańcia wymyśla na mnie różne dziwne imiona.
Ale zacznijmy wszystko od początku...
Przyszłam na świat dzień po walentynkach 15.02.2012.wraz z siedmiorgiem rodzeństwa,ale ja byłam najładniejsza dlatego moja ludzka mama zakochała się we mnie od pierwszego wejrzenia i to z wzajemnością
Zamieszkałam w Koszalinie (skąd blisko do morza )w przytulnymieszkanku z ogródkiem(sąsiedzi nie pozwalają mi tam wychodzić,ale o tym później),dostałam dużo zabawek i miłości.Pierwszy dzień był ciężki od razu poznałam nowego kolegę rasy Pitbull,którego się wystraszyłam,później było już tylko lepiej.

Oto fotki z pierwszego dnia w nowym domu :







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz